On menny vähän aikaa viime kerrasta kun tänne oon kirjottanut. En ole enää töissä. Ei ole aikaa sille. Koulu vie aikaa, mut enempi vie aikaa uus "harrastus". Valmentaminen. Se on ihan täyspäivästä. Oon huomannu.
En oo tosiaan ennen valmentanu miehiä ja tällä tasolla millä nyt valmennan. Kakkosena oon ollut ja junnuja valmentanut jo kauemminkin. Mutta tää on jotain niiiiiin erilaista.

Ensinnäkin jouduin tähän liriin ku joutusin lopettaan ite pelaamisen ku paikat ei enää kestä. Sitten valmentajat, siis ihan oikeat sellaiset, lopettaa ken mistäkin syystä. Sitten mua pyydetään ja emmin ja sanon miettiväni asiaa. Big mistake. Sitten kaikki rupes soitteleen ja kinumaan mukaan. No aattelin että mitäs yks pikku haaste tässä syksyssä nyt pahaa tekisi. Suostuin.

Ei ollutkaan mikään pieni juttu. Toista kuukautta nyt mukana ja en ehdi tekeen mitään muuta. Tai kyllä ehtisi, mutta energia ei riitä. Sitten vielä ku kausi ei todellakaan oo lähteny hyvin käyntiin, ni tä ei oo ees hauskaa. Vituttaa suoraan sanoen. Aattelin jo ekan pelin jälkeen, et nyt on aivan liian isot saappaat täytettävänä. Tän vkonlopun jälkeen todellakin on liian isot saappaat. Pelottaa, kun joka hetki miettii miten kurssin saisi käännettyä ja mitä jippoja siihen keksisi. Mun päässä ei tosiaan muita ajatuksia enää ole. Koulussa onnistuin tänään luentojen ajan keskittyyn johonki muuhun, mut ku ne loppus ni taas mietintä myssy tuli päähän ja kokoonpanot mieleen.

Ihan suoraan sanottuna mun tekis mieli nyt hypätä laivasta pois ja antaa seurajohdon oikeesti hankkii noille kunnon koutsi. Vittu. Gullekin tykkää hemmetisti kun mä oon hiljaa ja vietän aikaa omis oloissani. Mentiin tänään samaa matkaa kouluun jonku sen kaverin kans. Taisin mä moikata siinä. Muuten olin aika hiljaa. Ei vaan jaksa kiinnostaa muut nyt. Niin raskas vkonloppu takana on.

Onneks, jos mä nyt tän kauden loppuun tässä tätä joukkuetta vedän, ni pääsen välittömästi pois ja lähen sinne ausseihin tekeen työharjotteluu. Enkä tuu takasi ennen ku lanttu on kunnos. Nyt se o ainaki pahasti jumis.

Jeez...