On se kumma ku tällä viikolla ku lähes kaikki opiskelijat o pois kaupungista eikä itelläkään ollu mitenkään suurempia suunnitelmia ni keskiviikko ja torstai tuli taas oltua enemmän ku humalassa. Keskiviikko oli vähä vaisu, mut eilen oli tosi hubaa!!! Oltiin Jonin kekkereillä ja siel oli hyvä porukka kasas. Heidi se lähenteli, tai niin mä sen ainakin käsitin, voi olla et se oli ihan täys vahinkokin että se halus jutella parin sentin päässä mun kasvoista niin pitkään... :) Baarissakin näin sitte viel tutui oikeen kunnolla. Anna ja Emilia oli paikalla ja hyvällä tuulella kuten aina! Emilia uteli paljon et missäs mun honey on ja mitenkäs sen kimppajutun kanssa... hehe, pieni vitsi on laajentunut vähän isoksikin, mut kyl mä oisin mielellään gullen ja emilian kans, hyvin mielellään. Mä voisin vaikka vaan kattoo ku ne häsläis keskenään.
    Tänään kävin sit katsastamas auton. Läpi helposti, ei edes huomautettavaa. Nyt on taas helpompi myydä sitä ku se on juuri katsastettu. Toivottavasti sais sen ny myytyy nopeesti. Vois sitten ostaa ne lentoliput sinne Ausseihin. Treeneissä oli hyvä ja rento meininki, hyvällä mielellä huomiseen peliin! Voitto kotiin! Siitä sitten myöhemmin...

Jeez...