Siis voi jumalauta mulla meni aamulla hermot !!!!!

Mulle oli tehty hyvä tarjous dna-lta ja otin sen ja tänään sen piti vaihtuu, joten se perus kortin ja numeroiden vaihtorumba oli taas eessä. Mulla on uus puhelin, tai siis, tää motorolan luuri on mulla ollu jo marraskuusta lähtien. Aattelin siirtää kaikki numerot puhelimeen ni ei katoa mitään numeroita sitten. Valitsin kohdan kopioi Sitten kohdan kaikki puhelimelle ja sitten jotain mitä en enää muista. Sitten siinä meni noin 5 minuuttia. Lopputulos --> Mun puhelimessa oli tallennettuna huimat kaksi numeroa. Ne kaksi numeroa jotka mulla oli ollu sim-kortilla. Eli KAIKKI muut numero oli kadonnu ties minne einarin hanuriin!! Kiva juttu. Ei niitä menny ku sellanen 300 numeroa.

Vittu.

Onneks ei oo mitään mihin ei pienet 8 tunnin unet auttais. Nyt semmonen 16h myöhemmin mulla on jo 23 numeroo takasin. Jippii.

Jeez...