Koulu sitte alko tänään. Ei se sitä silti tarkota et mä siellä olisin tänään ollu. Mä kärsin niin kaameista univeloista viikonlopun jäljiltä, et oli  pakko saada nukkuu tänään. Tai siis viime yönä. Nukuinki 16h putkeen.

Mä oon ollu baarissa töissä yhen kesän ja yhen talven. Plokkasin ja olin narikas töis sillon. En oo tehny sitä työtä nyt yli puoleentoista vuoteen tai siis en ollut tehnyt. Perjantaina menin frendin johtamaan yökerhoon itä-Suomeen ja päivän varotusajalla valmistuin elämäni ensimmäiseen iltaan baarimikkona. Hyvinhän se meni. Drinkit muistu jotenkuten mieleen ja ne mitkä ei muistunu kysyin kaverilta siitä vierestä. Niinki hyvin meni, et pyydettiin lauantaiksikin. Hauskaa oli! Tosin harvinainen vapaa vkonloppu meni sittenkin töissä. Mut voin sanoo oppineeni uuden työn :) Perjantain asiakkaita oli 730 ja lauantaina 850. Eli vilskettä oli.

Hitto mä oon ylpee ittestäni. Vaikkei baarimikon hommaa mikskään vaikeimmaks voi kutsua. Mut ei se helppoakaan ollut. Hitto mä nautin taas työskentelystä ihmisten seurassa. Täsä hommas misä nytki istun ei paljoa ihmisiä tuu nähtyy ku yövuoroja tekee, mitä nyt satunnaisii asiakkaita nukkumaan mennessä baarista.

Yks asia mikä tuli huomattuu oli ihmisten erilaisuus itä- ja länsi-Suomessa. Idässä ihmiset oli ihan hemmetisti mukavampii pienessä (ja isossakin) huppelissa. Kaverini kertoi tästä jo etukäteen, mutta sen todella uskoi vasta kun itse koki asian. Huumoria heitettiin puolin jos toisin ja hauskaa oli niiin tiskin takana kuin edessäkin.

Gullen kanssa menee hyvin, vietettiin eilen harvinaista laatuaikaa hela kvälleni, vaikka molemmat oli ihan järkkyväsyneitä vkonlopusta. Mä valvomisesta ja se venetsialaisista...

Jeez...