Eka "kouluviikko" tuli ja meni. Hemmetti soikoon ku ketuttaa. Aattelin keväällä, et tänä syksynä ois voinu tehä ne kurssit mitä viime syksynä jäi tekemättä. Ja paskat. Lukusuunnitelmat o menny ihan uusiks tän vuoden opiskelijoille eikä siellä ollut ku yks kurssi mitä en oo käyny. Nyt mulla on sitte marraskuusta eteenpäin tuplaten kursseja muihin mun luokkalaisiin nähden. Nyt saa kärsiä siitä motivaation puutteesta mikä viime syksynä oli. Ja nyt kun sitä motivaatiota olisi, niin ei oo kursseja mitä voisi käydä. Vittu.

Oon nyt päättäny lähtee työharjotteluun Ausseihin. Tarkemmin sanottuna Sydneyyn. Saan sielt duunin työkaverin kautta johonkin kokoushotelliin. Luultavasti joko respa- tai kokousisännän hommia. Kaikki käy :) Maaliskuussa olis tarkotus lähtee ja puol vuotta ois ainakin tarkotus olla. Himottais olla kauemminkin, mut taas jälleen kerran kouluhan siitä kärsis.. Nooh, sitten kärsii. Gullen piti kanssa lähtee mut se nyt empii. Tulee varmaankin vasta kesäksi sitten, jos löytää itelleen harjottelupaikan sieltä. Vaikka ny jo tietää, et tulee hirmunen ikävä ku ei nää toista pitkään aikaan, ni sen tietää et sen kestää. Jaksohan sitä ku se oli siel Thaimaassakin sen neljä kuukautta.

Ens viikolla pitäis neuvotella uus työsopimus näin kouluajaksi. Toista talvea ei pysty tekeen nollatuntisopimuksella. Eli töihin vain jos on tarvis. Pakko saada "säännöllisii" tuloja, vaikka ne olis vaan 10h viikossa, mikä btw sopis mulle aivan loistavasti.

Keskiviikkona oli opiskelukauden avajaisbileet. Ne onnistus niinki hyvin et gigglini oli aivan ääriään myöten täynnä. Plus, että tehtiin plussaa aivan törkeesti, tosin saatiin vähän huonoakin palautetta, ku kaikki ei päässy sisään. Voi voi. Nopeet elää.

Ite olin oikeana malliesimerkkinä siellä. Ihan järkyttävässä humalassa. Oon säätäny ihan järkyttävän paljon koko illan aikana. Noh, onneks ei tarvii muistaa kaikkee. Ryypytkin tuli ilmaseks ku aikasemmin illalla oli duunista palaveri ja pomo makso ´ruuat ja juomat. Hehe ja hauskaa oli! :) Mä ainakin nautin joka hetkestä!

Taas perus vkonloppuvuoro. Pe, la ja su yö. Maanantai-aamulla onki heti töiden jälkeen kokous minne pitää kirmata. Sitten pääsee nukkumaan :D

Jeez...