Nyt o vähä helpottanu. Jaksaa taas viettää päivää, vaikkei asiat olekaan mitenkään paremmin ni ne on silti pystynyt jo jotenkuten hyväksymään. Jippii.

    Pientä vitutusta eilen aiheutti kun huomasin tulevan jakson opinnot. Nyt on tullu vietettyy "kesälomaa" jo huhtikuun lopusta lähtien ja parin viikon kuluttua pitäisi ruveta taas täyspäiväseks opiskelijaks... Rankkaa, joku voisi sanoa. Noh, onneks opettajat on tuttuja naamoja, ja nehän tietää että mä saan duunit hoidettua vaikken paikalla aina olekaan. Hauskaa sinäänsä on, että mulla on joku sellanen kurssi ku markkinointitutkimus, vaikka mä käyn edelleen markkinoinnin perusteita tammikuun loppuun asti. Hehe, no sama opettaja molemmissa kursseissa.

    Tänäänkin piti niin kovaa mennä aamutunneille, mut herätyskello petti. Taisin vahingossa painaa sen pois päältä kun piti torkkua painaa. Oho! Ja niin jäi tunnit väliin. Vähä Joni nauro ku mua ei ollu näkyny. Meil ois ollu esitelmä ja mulla oli kaikki mun muistitikulla. No onneks no hätä! Huomenna ehtii ja tunnit vasta puolenpäivän aikaan. Toisaalta tänään ku taas baarissa töissä ni voi vähän vaikeeta olla taas herätä.

    Edellisyönä gulle ois halunnu niin paljon enemmän mitä mä jaksoin. Mä jaksoin kerran hoitaa homman kotiin ja siinä se. Olin puhkipoikki. Viime yönä korjasin vähän asiaa ja lupaan, et gulle oli varmasti tyydytetty tyttö. Ainakin sen pumppu kävi lujaa viel aika kauan sen viimisen kerran jälkeen. Ehkä viime yö onki syy ku nukuin pommiin tunneilta tänään....

Jeez...